COVID-19 HYGIËNE PROTOCOL
De gezondheid en de veiligheid van u en ons team is van groot belang en daarbij willen wij wel u de beste zorg en service bieden.
Wij houden strikt aan alle eisen en richtlijnen welke zijn goedgekeurd door het RIVM.
_____________
Wij verzoeken u bij uw bezoek aan ons instituut en tijdens het maken van een online afspraak, de volgende (extra) maatregelen
in acht te nemen:
Bezoek aan YONSKIN instituut:
-
Het instituut uitsluitend bezoeken op afspraak. Heeft u vragen? Stel dan deze gerust door te mailen of telefonisch contact op te nemen;
- Bij binnenkomst en bij vertrek uw handen desinfecteren met handalcohol.
Na het desinfecteren verzoeken wij u uw gezicht en zaken zoals telefoon NIET aan te raken; - Het is verplicht om met mondkapje het instituut te bezoeken. (U dient het mondkapje voor de deur al op te doen. Nadat u klaar bent mag u het mondkapje pas af doen wanneer u buiten bent).
- U houdt het mondkapje op, bij behandelingen waar het kan.
-
Wilt u een product kopen of een afspraak maken? binnenlopen is niet toegestaan;
-
Neem daarom altijd eerst contact op om een tijdstip af te spreken, zodat u het product kunt komen ophalen.
-
Voor het maken van de afspraak, graag bellen of mailen.
-
- Zorg dat u thuis naar het toilet bent geweest voor dat u op uw afspraak verschijnt. Het toilet is niet toegestaan om te gebruiken;
-
Bezoek ons instituut alleen, zonder begeleiding, aanhang of kinderen;
-
Volg alle instructies op van onze specialisten;
-
Op het afgesproken tijdstip het instituut betreden. (maximaal 5 minuten van te voren. Omdat wij aan ons deurbeleid moeten houden, kan het wel eens voorkomen dat u misschien buiten moet wachten. Wij zullen u bellen of roepen.
-
Er mag maar 1 cliënt naar binnen;
-
Zo min mogelijk oppervlaktes in het instituut aanraken;
-
Wij zullen u geen hand geven. Bij binnenkomst verzoeken wij u als u jas mee heeft deze zelf op te hangen;
-
Onze specialisten houden op 1,5 meter afstand bij binnenkomst een gesprek met u en bespreekt met u samen over de gezondheidsregels;
-
Wij zullen helaas u geen koffie/thee aanbieden;
-
Betaal zo veel mogelijk contactloos/ per pin. Beschikt u over contant geld? Graag dan zonder handcontact betalen: leg het geld op de toonbank;
-
Na elke behandeling/cliënt plannen wij 30 minuten “schoonmaaktijd” om alles schoon te maken en te desinfecteren, zoals pinapparaat, deurklinken etc. Uiteraard doen we in die tijd ook de ruimtes ventileren;
-
Wij werken met mondkapjes en handschoenen;
-
Alle leesmaterialen zullen we verwijderen uit de wachtruimte;
-
Verschijnt u wel op uw afspraak terwijl u één of meerdere symptomen heeft van corona/ of verkoudheid, dan zijn wij genoodzaakt om de afspraak op dat moment te annuleren en nieuwe afspraak te maken voor op een later moment;
-
Als de behandeling iets uitloopt, kan het wel eens voorkomen dat u buiten of in auto moet wachten. Wij zullen u bellen als we zo ver zijn. Hier vragen we begrip voor.
- Bent u/ is een gezinslid op vakantie geweest naar een land waarvoor bij terugkomst 10 dagen quarantaine geadviseerd wordt? Dan willen wij u verzoeken om voor deze gedurende 14 dagen ook geen afspraak te maken en uw staande afspraak tijdig te annuleren.
YONSKIN A.U.B. NIET bezoeken:
Indien u één of meerdere vragen positief beantwoord, zal de afspraak op dat moment niet doorgaan en zal uw afspraak verplaatst moeten worden:
-
Heeft u corona?
-
Heeft u huisgenoten/ gezinsleden/ vrienden met corona?
-
Bent u genezen van corona “korter” dan 2 weken geleden of uw huisgenoten/gezinsleden/ vrienden?
-
Heeft u één of meerdere symptomen:
Verkoudheid/ Niezen/ Loopneus/ Hoesten/ Keelpijn/ Benauwdheid/
Als u niet lekker voelt/ Koorts, (boven 38 graden). -
Heeft uw huisgenoten/gezinsleden/vrienden één of meerdere van de
bovengenoemde symptomen?
-
Bent u in thuisisolatie?
-
Verkouden/ verschijnselen door hooikoorts?
- Heeft u/ iemand uit uw gezin/familie een test laten doen en wacht u op uitslag? Dan verzoeken wij om de afspraak te annuleren. Zodra de uitslag negatief is kunt u uw afspraak weer inplannen.
- Bent u/ is een gezinslid op vakantie geweest naar een land waarvoor bij terugkomst 10 dagen quarantaine geadviseerd wordt? Dan willen wij u verzoeken om voor deze gedurende 10 dagen ook geen afspraak te maken en uw staande afspraak tijdig te annuleren.
Twijfelt u heel erg? Neem dan a.u.b. altijd eerst contact op.