• Persoonlijk behandelplan
  • Natuurlijke resultaten
  • A glowy skin starts here, voor maar €49,-
  • Gratis parkeren
Home » COVID-19 maatregelen

COVID-19 HYGIËNE PROTOCOL

De gezondheid en de veiligheid van u en ons team is van groot belang en daarbij willen wij wel u de beste zorg en service bieden.
Wij houden strikt aan alle eisen en richtlijnen welke zijn goedgekeurd door het RIVM.

_____________


Wij verzoeken u bij uw bezoek aan ons instituut en tijdens het maken van een online afspraak, de volgende (extra) maatregelen
in acht te nemen:

Bezoek aan YONSKIN instituut:

  • Het instituut uitsluitend bezoeken op afspraak. Heeft u vragen? Stel dan deze gerust door te mailen of telefonisch contact op te nemen;

  • Bij binnenkomst en bij vertrek uw handen desinfecteren met handalcohol. 
    Na het desinfecteren verzoeken wij u uw gezicht en zaken zoals telefoon NIET aan te raken;
  • Het is verplicht om met mondkapje het instituut te bezoeken. (U dient het mondkapje voor de deur al op te doen. Nadat u klaar bent mag u het mondkapje pas af doen wanneer u buiten bent).
  • U houdt het mondkapje op, bij  behandelingen waar het kan.  
  • Wilt u een product kopen of een afspraak maken? binnenlopen is niet toegestaan;

    • Neem daarom altijd eerst contact op om een tijdstip af te spreken, zodat u het product kunt komen ophalen.

    • Voor het maken van de afspraak, graag bellen of mailen.

  • Zorg dat u thuis naar het toilet bent geweest voor dat u op uw afspraak verschijnt. Het toilet is niet toegestaan om te gebruiken;
  • Bezoek ons instituut alleen,  zonder begeleiding,  aanhang of kinderen;

  • Volg alle instructies op van onze specialisten;

  • Op het afgesproken tijdstip het instituut betreden. (maximaal 5 minuten van te voren. Omdat wij aan ons deurbeleid moeten houden, kan het wel eens voorkomen dat u misschien buiten moet wachten. Wij zullen u bellen of roepen. 

  • Er mag maar 1 cliënt naar binnen;

  • Zo min mogelijk oppervlaktes in het instituut aanraken;

  • Wij zullen u geen hand geven. Bij binnenkomst verzoeken wij u als u jas mee heeft deze zelf op te hangen;

  • Onze specialisten houden op 1,5 meter afstand bij binnenkomst een gesprek met u en bespreekt met u samen over de gezondheidsregels;

  • Wij zullen helaas u geen koffie/thee aanbieden;

  • Betaal zo veel mogelijk contactloos/ per pin. Beschikt u over contant geld? Graag dan zonder handcontact betalen: leg het geld op de toonbank;

  • Na elke behandeling/cliënt plannen wij 30 minuten “schoonmaaktijd” om alles schoon te maken en te desinfecteren, zoals pinapparaat, deurklinken etc. Uiteraard doen we in die tijd ook de ruimtes ventileren;

  • Wij werken met mondkapjes en handschoenen;

  • Alle leesmaterialen zullen we verwijderen uit de wachtruimte;

  •  Verschijnt u wel op uw afspraak terwijl u één of meerdere symptomen heeft van corona/ of verkoudheid, dan zijn wij genoodzaakt om de afspraak op dat moment te annuleren en nieuwe afspraak te maken voor op een later moment;

  • Als de behandeling iets uitloopt, kan het wel eens voorkomen dat u buiten of in auto moet wachten. Wij zullen u bellen als we zo ver zijn. Hier vragen we begrip voor.

  • Bent u/ is een gezinslid op vakantie geweest naar een land waarvoor bij terugkomst 10 dagen quarantaine  geadviseerd wordt? Dan willen wij u verzoeken om voor deze gedurende 14 dagen ook geen afspraak te maken en uw  staande afspraak tijdig te annuleren.

YONSKIN A.U.B. NIET bezoeken:

Indien u één of meerdere vragen positief beantwoord, zal de afspraak op dat moment niet doorgaan en zal uw afspraak verplaatst moeten worden:

  • Heeft u corona?

  •  Heeft u huisgenoten/ gezinsleden/ vrienden met corona?

  •  Bent u genezen van corona “korter” dan 2 weken geleden of uw huisgenoten/gezinsleden/ vrienden?

  • Heeft u één of meerdere symptomen:

    Verkoudheid/ Niezen/ Loopneus/ Hoesten/ Keelpijn/ Benauwdheid/
    Als u niet lekker voelt/ Koorts, (boven 38 graden).

  • Heeft uw huisgenoten/gezinsleden/vrienden één of meerdere van de

    bovengenoemde symptomen?

  • Bent u in thuisisolatie?

  • Verkouden/ verschijnselen door hooikoorts?

  • Heeft u/  iemand uit uw gezin/familie een test laten doen en wacht u op uitslag? Dan verzoeken wij om de afspraak te annuleren. Zodra de uitslag negatief is kunt u uw afspraak weer inplannen.
  • Bent u/ is een gezinslid op vakantie geweest naar een land waarvoor bij terugkomst 10 dagen quarantaine geadviseerd wordt? Dan willen wij u verzoeken om voor deze gedurende 10 dagen ook geen afspraak te maken en uw staande afspraak tijdig te annuleren.

Twijfelt u heel erg? Neem dan a.u.b. altijd eerst contact op.